Комплексна автоматизація BAS ERP

BAS ERP - інноваційне рішення для побудови комплексних інформаційних систем управління діяльністю багатопрофільних підприємств з урахуванням кращих світових і вітчизняних практик автоматизації великого і середнього бізнесу.
BAS ERP - нове покоління системи управління підприємством ERP-класу. Рішення враховує досвід, накопичений при впровадженні та використанні цієї системи в масштабних проектах, які налічують сотні і тисячі робочих місць. 

Функціональні можливості BAS ERP

Особливу увагу при розробці було приділено реалізації функціональних можливостей, затребуваних великими підприємствами різних напрямків діяльності, у тому числі з технічно складним багатопередільним виробництвом.
BAS ERP - функціональні можливості | CONTO


Переваги рішення

  • Широкі функціональні можливості на рівні ERP-систем міжнародного класу.
  • Підтримка роботи через Інтернет, в тому числі "хмарні" технології і робота на мобільних пристроях.
  • Велика кількість спеціалізованих рішень, які розширюють можливості системи ( PDM, EAM, PMO, ITIL, CRM, MDM, WMS, TMS, BSC, ECM, CPM, ESB, GIS та ін.).
  • Підходить для будь-якої галузі.
  • Широка мережа партнерів з багаторічним досвідом впровадження ERP-систем.
  • Багатоплатформність, гнучкість і підтримка відкритого ПЗ.
  • Невисока вартість володіння і можливість отримання істотного економічного ефекту зі зростанням продуктивності праці і швидким поверненням інвестицій.


Вартість BAS ERP

Вартість базової поставки продукту.

Назва продукту

Ціна, грн з ПДВ

BAS ERP

216 000

BAS ERP. Ліцензія для дочірніх підприємств і філій

72 000


Реалізовані проекти на системі BAS ERP

Читати відгук Univest Читати відгук Ukrprodukt Читати відгук Водосточные системы Читати відгук 100 шин

Читати відгук Люксоптика



Дивитися всі відгуки >>

 Якщо вас зацікавило рішення BAS ERP, наші консультанти радо проведуть для вас демонстрацію та змоделюють роботу системи під ваш бізнес.

Детальний опис BAS ERP

Функціональні можливості:

  • Побудова ієрархічної моделі цілей і цільових показників.
  • Реалізація принципу контролю "День - Тиждень - Місяць".
  • Створення різних варіантів показників з можливістю порівняння.
  • Моніторинг цільових показників з розшифровками вихідних даних.
  • Розширений аналіз фінансових результатів за напрямками діяльності.
  • Різноманіття графічних форм аналітичних звітів.
  • Розсилка інформації про показники підприємства на електронну пошту користувачів.
  • Доступ з мобільного пристрою (планшет, смартфон).

BAS ERP - моніторинг показників | CONTO

Можливості для керівників компанії:

  • оперативно оцінювати ключові показники діяльності, "охопити весь бізнес одним поглядом";
  • своєчасно виявляти відхилення від плану, негативну динаміку, точки росту;
  • розшифровувати показники з деталізацією до окремих господарських операцій;
  • забезпечує єдиний підхід до оцінки фінансових результатів фактичної діяльності підприємства ( "погляд у минуле") та аналізу ефективності прийнятих рішень на підставі запланованих даних ( "оцінка майбутнього").

Функціональні можливості:

  • Опис виробничих процесів виготовлення виробів (ресурсні специфікації).
  • Візуалізація структури виробу.
  • Управління деталізацією опису необхідних для виробництва ресурсів (маршрутні карти).
  • Інтервальне планування і "Барабан - Буфер - Мотузка".
  • Параметричне забезпечення потреби в номенклатурі.
  • Три рівня планування виробництвом, консолідація потреб в продукції, головний і локальнийдиспетчер.
  • Планування по "вузьким" місцях виробництва.
  • Поопераційне планування MES / APS.
  • Прогнозування ходу виробничого процесу.
  • Управління пріоритетом замовлень на виробництво.
  • Оцінка доступності обладнання і матеріальних ресурсів усередині інтервалу.
  • Диспетчеризація виробництва на межцеховому і внутрішньоцеховому рівнях.
  • Розширений контроль забезпечення виробництва ресурсами.
  • Облік часу транспортування і прослідковування ТМЦ.
  • Гнучке перепланування.
  • Розширений облік виробітку співробітників.

   BAS ERP - виробництво | CONTO

Управління виробничими процесами в підрозділах, що використовують поопераційний методику планування (MES / APS), дозволяє вирішувати наступні завдання:

  • сценарне моделювання при плануванні на цеховому рівні;
  • багатокритеріальна оптимізація розкладу виробництва;
  • врахування особливостей і обмежень технології виробництва;
  • отримання оперативної інформації про хід виробничого процесу.

Можливості для керівників виробництва і фахівців з управління виробничими процесами:

  • дозволяє мінімізувати залежність якості планування від точності нормативних даних;
  • поділ відповідальності, два рівня управління виробництвом: рівень диспетчера-логіста підприємства і локальний (цеховий) рівень управління;
  • точність в обліку: уточнення пооперационного складу робіт і витрат матеріалів на кожну партію запуску;
  • дозволяє звести до мінімуму потреби в переплануванні;
  • для контролю ходу виробничого процесу по етапах (міжцехових переділів) реалізований механізм диспетчеризації, розроблена "семафорна система" оповіщення;
  • керівник виробництва може заздалегідь спрогнозувати негативний розвиток ситуації по ходу виробничого процесу щодо планових термінів.

Функціональні можливості:

  • Дозволяє організувати контроль за матеріальними потоками і споживанням ресурсів, що забезпечують виробничу, управлінську та комерційну діяльність підприємства.
  • Облік витрат і розрахунок собівартості продукції виконується на основі даних оперативного обліку.
  • Облік фактичних витрат підприємства за видами діяльності в необхідних розрізах в натуральному і вартісному вимірі.
  • Оперативний кількісний облік ресурсів у незавершеному виробництві.
  • Облік фактичних залишків незавершеного виробництва на кінець звітного періоду в необхідних розрізах.
  • Різні способи розподілу витрат на собівартість продукції, що випускається, і виконуваних робіт, на виробничі витрати, напрямки діяльності, на витрати майбутніх періодів.
  • Розрахунок фактичної собівартості випуску за період.
  • Надання даних про структуру собівартості випуску.
  • Розрахована собівартість може бути деталізована до обсягу вихідних витрат незалежно від кількості переділів виробничого процесу.
Можливості для керівників фінансових служб і фахівців з розрахунку собівартості:
  • розрахована собівартість може бути деталізована до обсягу вихідних витрат незалежно від кількості переділів виробничого процесу;
  • попередня сумова оцінка собівартості випуску протягом звітного періоду;
  • різні способи розподілу витрат.

Функціональні можливості:

  • облік кредитів, депозитів і позик;
  • еквайринг (платіжні картки);
  • гнучкі інструменти для ведення платіжного календаря;
  • аналітична звітність з руху грошових коштів;
  • відкладене відображення проводок в обліку;
  • прив'язка проводок до документів без трансформації;
  • створення документів за типовими операціями;
  • можливість аудиту даних;
  • реєстрація нефінансових показників;
  • генератор фінансових звітів;
  • представлена налаштована методична модель: план рахунків, шаблони проводок, фінансові звіти за МСФЗ;
  • факти господарської діяльності фіксуються документами оперативного обліку, у фінансовому обліку формуються проводки як за принципами національних стандартів, так і за МСФЗ, відсутня подвійне введення даних.
  • існує можливість формування статей звітності за МСФЗ способом трансформації проводок, зроблених за принципами національних стандартів бухобліку.
Можливості для керівників і фахівців фінансових служб: 
  • ефективний фінансовий аналіз діяльності підприємства;
  • економічно обгрунтоване управління розвитком бізнесу;
  • оптимізація напрямків діяльності;
  • облік фінансових результатів в розрізі напрямів діяльності підприємства.

Функціональні можливості:

  • налаштовуються види бюджетів і розширена аналітика;
  • моделювання сценаріїв;
  • управління бюджетним процесом;
  • підтримка декількох валют;
  • табличні форми введення і коригування;
  • економічний прогноз;
  • аналіз досягнення планових показників;
  • складання зведеної звітності за результатами моніторингу;
  • розширений фінансовий аналіз.

Можливості для керівників і фахівців, що займаються бюджетуванням:

  • ефективні інструменти для управління процесом бюджетування;
  • контроль якості інформації за допомогою розшифровки до вихідних даних розрахунків;
  • управління коригуваннями бюджету - в системі зберігається історія змін значень бюджетних статей;
  • зручний розрахунок планових показників у формі редагування бюджету - допускає використання розрахунків за формулою для кожного показника одночасно від декількох джерел даних;
  • опція версіонування для варіантів бюджетів дозволяє проводити аналіз і порівняння версій.

Функціональні можливості:

  • Зручний функціонал для автоматизації бухгалтерського і податкового обліку, включаючи підготовку обов'язкової (регламентованої) звітності в організації відповідно до чинного національного законодавства.
  • Підтримує бухгалтерський і податковий облік діяльності організацій з відокремленими підрозділами, як виділеними, так і не виділеними на окремий баланс.
  • Склад рахунків, організація аналітичного, валютного, кількісного обліку на рахунках відповідають вимогам законодавства по веденню бухгалтерського обліку і віддзеркаленню даних в звітності.
  • Відправка звітності через Інтернет.

Можливості для керівників і фахівців служб бухгалтерії:

  • закладені в систему можливості ведення бухгалтерського та податкового обліків покликані забезпечити найбільш повну відповідність як до національного законодавства, так і потребам реального бізнесу;
  • прийнята методологія є подальшим розвитком облікових рішень, реалізованих в продуктах системи "1С:Підприємство", що стали індустріальним стандартом в країні;
  • автоматизація регламентованого обліку поставлена на високий технологічний рівень.

Функціональні можливості:

  • формування стратегії відносин з партнерами;
  • бізнес-процеси організації взаємодії з клієнтами;
  • досьє клієнта, партнера;
  • картки лояльності, аналіз лояльності клієнтів;
  • претензійна робота;
  • моніторинг виконання угод;
  • BCG-аналіз;
  • розширений аналіз показників роботи менеджерів.

BAS ERP - CRM | CONTO

Можливості для керівників і фахівців по роботі з клієнтами:

  • дозволяє оперативно реагувати на запити клієнтів, чітко планувати взаємодію з ними, оцінювати результати різних маркетингових і рекламних акцій по залученню клієнтів;
  • відслідковувати кожне звернення;
  • ефективно використовувати кожен контакт;
  • будувати систему взаємовідносин, оптимально організовуючи роботу з різними категоріями клієнтів.

Функціональні можливості:

  • управління ефективністю процесів продажів і угод з клієнтом;
  • воронка продажів;
  • формування прайс-листів з інформацією про залишки товарів;
  • використання регламентованих процесів продажів, бізнес-процеси управління складними продажами;
  • розширене управління замовленнями клієнтів, типові і індивідуальні правила продажу, угоди;
  • самообслуговування клієнтів;
  • управління торговими представниками;
  • моніторинг стану процесів продажів;
  • планування використання автотранспорту;
  • імовірнісна оцінка прогнозу продажів;
  • роздільний облік по партнерам (управлінський облік) і контрагентам (регламентований облік);
  • автоматичний контроль ліміту заборгованості;
  • інвентаризація взаєморозрахунків.

Можливості для керівників і фахівців відділу продажів:

  • дозволяє фіксувати історію переговорів з клієнтом по визначенню складу і умов продажів;
  • дозволяє планувати надходження виручки по днях, контролювати дотримання клієнтом обумовлених термінів оплати, виділяти прострочену дебіторську заборгованість;
  • забезпечує наскрізну автоматизацію процесу продажів продукції і товарів на виробничому підприємстві, в оптовій і роздрібній торгівлі;
  • включає засоби планування і контролю продажів, дозволяє вирішувати завдання управління замовленнями покупців.

Функціональні можливості:

  • Оперативне планування закупівель на підставі планів продажів, планів виробництва і невиконаних замовлень покупців.
  • Оформлення замовлень постачальникам і контроль їх виконання.
  • Реєстрація та аналіз виконання додаткових умов зао договорами з фіксованими номенклатурними позиціями, обсягами і термінами поставок.
  • Підтримка різних схем прийому товарів від постачальників, в тому числі прийом на реалізацію і отримання давальницької сировини і матеріалів.
  • Оформлення невідфактурованих поставок з використанням складських ордерів.
  • Аналіз потреб складу і виробництва в товарах, готової продукції і матеріалах.

Можливості для керівників і фахівців служб матеріального забезпечення:

  • наскрізний аналіз і установка взаємозв'язків між замовленнями клієнтів і замовленнями постачальникам;
  • аналіз наслідків, до яких може привести невиконання замовлень постачальниками (до зриву якого клієнтського замовлення може привести недопоставка товарів або матеріалів);
  • планування закупівель з урахуванням прогнозованого рівня складських запасів і зарезервованих ТМЦ на складах;
  • підбір оптимальних постачальників товару по їх надійності, історії поставок, критеріям терміновості виконання замовлень, пропонованих умов доставки, територіальному або іншим довільним ознаками і автоматичне формування замовлень для них;
  • складання графіків поставок і графіків платежів.

Функціональні можливості:

  • проведення взаєморозрахунків з персоналом в готівковій та безготівковій формі, управління заборгованістю по співробітниках;
  • аналіз нарахованої заробітної плати з використанням внутрішньої аналітичної звітності;
  • отримання уніфікованих звітних форм;
  • вирахування регламентованих законодавством податків і відрахувань з фонду оплати праці;
  • формування регламентованої звітності по заробітній платі, як зведеної, так і персоніфікованої;
  • електронний обмін з податковими органами.

Можливості для керівників і фахівців з управління персоналом і розрахунку заробітної плати:

  • організація ефективних систем мотивації;
  • кадровий облік і ведення розрахунків із зарплати відповідно до законодавства;
  • дозволяє підвищити достовірність і швидкість розрахунків з персоналом;
  • мінімізувати витрати на розрахунок, автоматизувати весь комплекс розрахунків;
  • формувати документи на виплату зарплати та звітності в державні наглядові органи.

Функціональні можливості:

  • складна ієрархічна структура складів;
  • управління осередковим складом;
  • відокремлений облік за замовленнями - резервування потреб;
  • мобільні робочі місця працівників складів;
  • облік багатооборотної тари; 
  • управління інвентаризацією товарів;
  • статистичний аналіз запасів, зберігання результатів ABC / XYZ аналізу;
  • розрахунок прогнозованого попиту;
  • товари на складах за термінами придатності;
  • управління доставкою;
  • товарний календар.

Можливості для керівників і фахівців складського господарства і служб управління запасами:

  • адресне зберігання товарів і матеріалів дозволяє управляти розкладкою по місцях зберігання при надходженні, складанням з місць зберігання при відвантаженні, переміщенням і розкомплектацією;
  • автоматичний підбір оптимального місця зберігання при розміщенні та збирання;
  • створення робочих зон для оптимального доступу до складських осередків, формування порядку обходу складських осередків;
  • різні стратегії відбору для оптимізації розміщення в осередках;
  • механізм, що попереджує підживлення осередків адресного складу (приміщення) дозволяє підвищити швидкість відбору при відвантаженні товарів зі складу;
  • багатокроковий процес інвентаризації товару, що включає формування наказів на інвентаризацію, видачу розпоряджень на перерахунок залишків, роздільне відображення надлишків і недостач;
  • оптимізація процесу доставки товарів клієнтам, а також процесу доставки товарів при переміщенні товарів між складськими приміщеннями.

Функціональні можливості:

  • Ведення обліку об'єктів ремонту. 
  • Класифікація об'єктів ремонту за ознаками спільності складу паспортних характеристик, показників напрацювання, видів ремонту, режимів експлуатації.
  • Відстеження стану об'єктів ремонту, а також приналежність і розташування.
  • Об'єкти ремонту можуть бути вкладеними або вузлами інших об'єктів ремонту.

В процесі експлуатації об'єктів ремонту в систему вводяться дані про напрацювання і виявлені дефекти.

Реєстрація дефектів в журналі дозволяє проводити аналіз і організовувати проведення планових та позапланових ремонтних заходів

Можливості для виробничо-ремонтних служб:

  • дозволяє формувати графік ремонтно-профілактичної діяльності, який враховує, як зареєстровані дефекти, напрацювання, правила, так і непрогнозовані зовнішні обставини (позасистемні розпорядження);
  • підсистема тісно інтегрована з підсистемою виробництва. Об'єкти ремонту можуть бути пов'язані з виробничими робітниками центрами. При цьому заплановані ремонти обладнання впливають на доступність цього обладнання для виробничого планування.