Автоматизація розрахунку зарплати
Управління людськими ресурсами — одне з ключових питань комплексного управління будь-яким підприємством. Використовуючи багаторічний досвід і кращі практики, Впроваджувальний центр CONTO розробив комплекс продуктів для автоматизації розрахунку заробітної плати і кадрового обліку
Зміст:

Модуль «Розширення зарплатного функціоналу» ⟶
Розрахунок резерву відпусток. Базовий пакет ⟶
Розрахунок резерву відпусток. Розширений пакет ⟶
Обробка для завантаження лікарняних листів з файлу на сайті ПФУ ⟶
Документ «Протокол комісії соціального страхування» ⟶
Вивантаження документів ФСС ⟶
Прайс-лист ⟶

КОМПЛЕКС ПРОДУКТІВ ДЛЯ АВТОМАТИЗАЦІЇ РОЗРАХУНКУ ЗАРОБІТНОЇ ПЛАТИ І КАДРОВОГО ОБЛІКУ

Впроваджувальний центр на сьогоднішній день пропонує своїм клієнтам такі рішення:

  • Модуль «Розширення зарплатного функціоналу»
  • Розрахунок резерву відпусток. Базовий пакет
  • Розрахунок резерву відпусток. Розширений пакет
  • NEW! Обробка для завантаження лікарняних листів з файлу на сайті ПФУ. Базова
  • NEW! Обробка для завантаження лікарняних листів з файлу на сайті ПФУ. Розширена
  • Розсилка розрахункових листів на e-mail
  • Документ "Протокол комісії соціального страхування"
  • Вивантаження документів ФСС 

Модуль «Розширення зарплатного функціоналу»

За допомогою модуля автоматизуються наступні напрямки управлінської і облікової діяльності:
  • Система обліку відпусток за періодами
    • Облік зміни кількості належних днів щорічних відпусток протягом робочого періоду;
    • Розрахунок кількості належних днів відпустки не пропорційно відпрацьованому часу (для коректного обліку соціальних відпусток);
    • Формування звітності по залишкам відпусток на певну дату;
    • Автоматичний аналіз кадрових рухів для установки належних відпусток при прийомі, отриманні інвалідності, виході у відпустку по догляду, виході з відпустки по догляду.

  • Система обліку виконання обов'язків
    • Введення кадрових наказів про виконання обов'язків та їх завершення;
    • Різні варіанти оплати за виконання обов'язків;
    • Автоматична обробка кадрових наказів на виконання обов'язків
    • Формування звіту для аналізу співробітників, що виконують обов'язки на певну дату.
  • Обробка «Розрахунок середньої»
    • Можливість доплати до середнього заробітку до відпустки;
    • Можливість доплати до середнього заробітку до лікарняних.

  • Система обліку довгострокових утримань
    • Облік утримань, для яких потрібно здійснювати утримання до вказаної суми та які необхідно відображати окремими видами утримань в обліку. Наприклад, може використовуватися, коли є
      • Борг по кредиту до погашення певної суми;
      • Борг по комунальних послугах до погашення суми боргу;
      • Борг за завдані збитки стороннім організаціям до погашення суми боргу.
  • Система розрахунку додаткових благ
    • Автоматичний розрахунок коефіцієнта додаткових благ
    • Коректний розрахунок ПДФО за кодами доходів (спочатку повинен розраховуватися ПДФО із заробітної плати, а після цього - з інших доходів, включаючи додаткове благо).

       Розрахунок нарахування і утримань допблага

  • Система обліку грошових коштів ФСС (фонд соціального страхування)
    • Окремий облік взаєморозрахунків співробітників з ФСС
    • Окремий розрахунок податків з лікарняних за рахунок ФСС
    • Відображення взаєморозрахунків співробітників з ФСС у звітності (розрахункової відомості та розрахунковому листку)
    • Можливість виплати лікарняних за рахунок ФСС «чистими» (нараховано - податки)

Відображення розрахунків з ФСС в розрахункових листах у типовій конфігурації і з використанням модуля

  • Згортання проводок
    • Можливість відмовитися від ведення аналітики «Працівники організацій» на рахунках 661 і 663.
  • Автоматичний розрахунок доплати за святкові
    • Автоматичне заповнення і розрахунок доплати за святкові.
  • Система для контролю копійок округлення внесків ФОП
    • Призначено для уникнення відмінностей у сумах ЄСВ ФОП, які потрапляють в звіт ЄСВ та в проводки.
  • Логічні перевірки для кадрових і розрахункових документів
    • Заборона редагування кадрових документів, коли на їх підставі введені розрахункові документи;
    • Заборона редагування первинних розрахункових документів (реєстрації разових нарахувань, нарахування відпустки) за наявності остаточного розрахунку стосовно працівника (документа Нарахування заробітної плати).
  • Перевірка основних даних при прийомі
    • Перевірка ІПН працівника;
    • Перевірка заповнення паспортних даних.
  • Обробка "Аналіз способів відображення"
    • Введення способів відбиття для штатних одиниць (комбінацій «Підрозділ - посада»);
    • Аналіз кадрових переміщень і введення документів «Введення відомостей про облік основного заробітку працівників організацій» і «Введення відомостей про облік планових нарахувань працівників організацій» на підставі налаштувань.
  • Обробка "Розсилка розрахункових листів"
    • Автоматична розсилка розрахункових листків на ел.  адреси співробітників.


Обробка "Розсилка розрахункових листів

  • Додаткові розрахункові документи:
    • "Реєстрація нарахувань за договорами ЦПХ";
    • "Введення відомостей про показники мотивації".
  • Додаткові кадрові документи:
    • "Введення даних по лікарняних";
    • "Зміна графіків роботи";
    • "Переривання відпустки".
    • "Введення відомостей про документи фізосіб";
    • "Зміна ПІБ".
  • Поділ прав кадровика і розраховувача з можливістю не вводити і не бачити ніяких нарахувань кадровиком.
    • Використання для кадровика окремої ролі, працюючи під якою кадровик не зможе бачити оклади та нарахування співробітників.
  • Система обліку чорнобильців
    • Введення інформації про чорнобильців;
    • Розрахунок лікарняних з урахуванням відомостей про чорнобильців;
    • Формування звіту по лікарняних чорнобильців.
  • Набір кадрових звітів:
    • "Рух працівників організацій" (модифікований типовий звіт з розширеною аналітикою);
    • "Планові нарахування працівників";
    • "Зміна окладів";
    • "Типова форма П-5" (модифікований типовий звіт із розширеною аналітикою).

Автоматизація створення резерву відпусток


Порядок створення і використання резерву відпусток визначається національними стандартами бухгалтерського обліку: п.4 ПСБО 11, п.13 ПСБО 11, п.3 ПСБО 26, п.7 НСБО 26, п.7 НСБО 26.

У зв'язку з тим, що резерви в 2016 році мають прямий вплив на об'єкт оподаткування податком на прибуток, створення і управління резервним фондом відпусток є актуальним питанням для багатьох українських підприємств.

Впроваджувальний центр пропонує 2 варіанти автоматизації резерву відпусток:


 Параметри Базовий пакет Розширений пакет

Розрахунок резерву методом щомісячної інвентаризації

V

V

Автоматичне формування проводок за витратами на резерв відпустки

V

V

Складний облік витрат по резерву - додавання субконто "стаття витрат" на рахунку обліку резерву 471

 

V

Звіт по резерву відпустки, оборотно-сальдова відомість по резерву відпусток

 

V

Підсистема обліку відпусток *

 

V


* Підсистема обліку відпусток удосконалить розрахунок залишку відпустки на дату розрахунку резерву. Дозволяє автоматично заповнювати покладені відпустки з кадрових наказів, автоматично обнуляти кількість днів для співробітниць пішли у відпустку по догляду за дитиною і відновлювати при виході на роботу


Розрахунок резерву відпусток. Базовий пакет

Фахівці впроваджувального центру CONTO розробили розширення стандартного функціоналу, яке дозволяє:

 1. Автоматизувати розрахунок резерву відпусток шляхом щомісячної інвентаризації

Розрахунок резерву відпусток відбувається наступним чином:

По кожному співробітнику розраховується:

  • кількість невикористаних днів відпустки на кінець розрахункового місяця.

Для розрахунку Залишки Відпусток використовується ТИПОВОЙ функціонал щодо ведення обліку відпусток по робочим періодами. Зверніть увагу, якщо такий облік в системі не ведеться, то застосування даного розширення для розрахунку резерву відпусток неможливо;

  • сума середнього заробітку

Для розрахунку середньої використовується типовий функціонал (такий же як для нарахування відпусток та розрахунку компенсації при звільненні).

Розраховується сума резерву відпустки на кінець місяця, як добуток суми середнього заробітку на кількість невикористаних днів відпустки. Сума резерву відпустки до нарахування визначається виходячи із суми резерву відпустки на кінець місяця, суми резерву відпустки на початок місяця і суми використаного відпустки.

2. Автоматизувати формування проводок за витратами на резерв відпустки з простою аналітикою на 471 рахунку: одна стаття на резерв відпустки і одна стаття на резерв соціальних відрахувань.

При цьому при нарахуванні резерву проводки будуть такі:

И по соціальним відрахуванням:


Розрахунок резерву відпусток. Розширений пакет

Фахівці впроваджувального центру CONTO розробили розширення стандартного функціоналу, яке дозволяє:

1. Автоматизувати розрахунок і управління резервом відпусток шляхом щомісячної інвентаризації.

По кожному співробітнику розраховується:

  • кількість невикористаних днів відпустки на кінець розрахункового місяця;

Для розрахунку залишків відпусток використовується вдосконалена підсистема обліку відпусток
  • сума середнього заробітку.

Для розрахунку середньої використовується типовий функціонал (такий же як для нарахування відпусток та розрахунку компенсації при звільненні).

Розраховується сума резерву відпустки на кінець місяця, як добуток суми середнього заробітку на кількість невикористаних днів відпустки. Сума резерву відпустки до нарахування визначається виходячи із суми резерву відпустки на кінець місяця, суми резерву відпустки на початок місяця і суми використаного відпустки.

2. Автоматизувати формування проводок за витратами резерву двома способами:

  • простий аналітикою на 471 рахунку: одна стаття на резерв відпустки і одна стаття на резерв соціальних відрахувань (одна стаття на резерв відпустки і одна стаття на резерв соціальних відрахувань)

  • складна аналітикою на 471 рахунку: окремі статті по резерву на групи обліку (адміністративні, збуту і т.д.).

При цьому при нарахуванні резерву проводки зі складною аналітикою будуть наступні:

І по соціальним відрахуванням:

3. Розрахунок залишків відпусток на дату резерву за допомогою вдосконаленої системи обліку відпусток за періодами яка дозволяє:

  • враховувати зміни належної кількості календарних днів щорічної відпустки протягом року (наприклад, співробітнику присвоїли інвалідність: півроку було  24, півроку - 26 днів; система сама буде розраховувати, що працівнику встановлено 25);

  • вести обліку відпусток за календарними роками (для обліку відпусток за свій звіт; чорнобильської відпустки);

  • проводити розрахунок кількості належних днів відпустки не пропорційно відпрацьованому часу (для обліку соціальних відпусток);

  • аналізувати залишки відпусток: на довільну дату, за довільний період, на поточну дату;

  • автоматично заповнювати покладені відпустки з кадрових наказів;

  • автоматично обнуляти кількість днів для співробітниць, що пішли у відпустку по догляду за дитиною і відновлювати при виході на роботу

4. Аналіз даних за допомогою звітів по резерву відпусток



Обробка для завантаження лікарняних листів з файлу на сайті ПФУ


Базова версія - без зміни конфігурації клієнта

Можливості обробки:

1.  Завантаження даних із файлу, вивантаженого з сайту ПФУ, у форматі .xml в табличну частину форми обробки

2. Пошук у базі раніше створених документів «Нарахування за лікарняним листом» та «Невиходи в організаціях» за завантаженими даними.

3. Автоматичне створення типового документа "Нарахування за лікарняним листом працівникам організацій" за завантаженими даними, якщо в цих даних лікарняний лист має ознаку «Готовий до сплати».При створенні документа «Нарахування за лікарняним листом» стаж та розрахунок % оплати, сума середнього заробітку заповнюються типовими механізмами.

4. Пошук первинного лікарняного листа.

5. Автоматичне створення типового документа "Невиходи в організаціях", якщо в завантажених даних лікарняний лист не має ознаки «Готовий до сплати», з метою реєстрації відсутності.


Розширена версія - із зміною конфігурації клієнта

1. Завантаження даних із файлу, вивантаженого з сайту ПФУ, у форматі .xml до регістру відомостей «Реєстр лікарняних листів»

2. Можливість зберігання раніше завантажених даних із файлу в новому регістрі відомостей «Реєстр лікарняних листів».

3. Автоматичне створення типового документа "Нарахування за лікарняним листом працівникам організацій" за завантаженими даними :

3.1  Безпосередньо з регістра «Реєстр лікарняних листів».

При створені документа "Нарахування за лікарняним листом працівникам організацій" обробка перевіряє наявність вже введеного лікарняного листа з заданими параметрами.

3.2  Створювання документа "Нарахування за лікарняним листом працівникам організацій" за допомогою обробки (в табличну частину обробки потрапляють дані з регістру «Реєстр лікарняних листів» і лише ті, за якими в системі ще немає введеного документа «Нарахування за лікарняними листами»):

При створенні документа «Нарахування за лікарняним листом» стаж та розрахунок %  оплати, сума середнього заробітку заповнюються типовими механізмами.

4. Пошук первинного лікарняного листа.

5.  Автоматичне створення типового документа "Невиходи в організаціях", якщо в завантажених даних лікарняний лист не має ознаки «Готовий до сплати», з метою реєстрації відсутності.



Документ «Протокол засідання комісії соціального страхування»

Документ призначений для формування друкованої форми «Протоколу засідання комісії».

Для формування друкованої форми необхідно заповнити такі дані в документі:

1. Інформацію про членів комісії треба внести одноразово, потім при формуванні наступних документів шапка буде заповнюватися автоматично.

2. На закладці «Призначити допомогу» по кнопці «Заповнити» підтягуються з розрахованих і проведених в обліковій системі документів «Нарахування за лікарняним листком» дані про лікарняні аркушах, періодах хвороби і відсотках допомоги (який залежить від стажу) для всіх співробітників, яким прийнято рішення призначити допомогу (подати заявку до фонду соціального страхування).

3. На закладці «Похорон» вводиться співробітник, сума допомоги і документи (які надав співробітник)

  

4. На закладці «Відмовити в допомоги»: вказується співробітник, серія номер лікарняного, період хвороби і причина непрацездатності, причина відмови в допомозі.

 

 

Вивантаження документів ФСС

Обробка призначена для вивантаження з облікової системи документів «Заява-розрахунок ФСС» і «підтверджень виплат» в файл ХML для подальшого завантаження в програму Медок і накладання ЕЦП.



Прайс-лист


Назва

Пакет включає

Ціна, грн, з ПДВ

Модуль «Розширення зарплатного функціоналу»

1 година на установку

11 640

Розрахунок резерву відпусток. Базовий пакет

1 година на установку + 1 година консультацій з налаштування

8 400

Розрахунок резерву відпусток. Розширений пакет

1 година на установку + 2 години консультацій з налаштування

22 560

NEW! Обробка для завантаження лікарняних листів з файлу на сайті ПФУ. Базова

9 000

NEW! Обробка для завантаження лікарняних листів з файлу на сайті ПФУ. Розширена

11 760



Директор компанії має повний контроль за тим, що відбувається, визначає структуру підприємства і складових його організацій, аналізує кадровий склад, приймає управлінські рішення на основі повної достовірної інформації. 

Кадрова служба отримує цінний інструмент для роботи з низкою рутинних завдань, таких як: облік даних про співробітників, облік кадрових рухів за співробітниками, облік відпусток тощо.

Відділ розрахунку заробітної плати, використовуючи можливості системи, здійснює розрахунок оплати за відпрацьований час, розрахунок надбавок і доплат, розрахунок за середньою (відпустки, лікарняні, відрядження, тощо), формування регламентованих звітів про заробітну плату.

1. Визначити цілі автоматизації

Ми готові зустрітися і разом визначити цілі і пріоритети автоматизації. Зазвичай ми проводимо 1-2 зустрічі, в якій беруть участь: фінансовий директор, бухгалтер, начальник кадрової служби та інші зацікавлені співробітники зі сторони підприємства, а також консультанти центру впровадження CONTO.

2. Розробити сценарій автоматизації та детальний план-графік робіт з впровадження системи

Для вибору сценарію необхідно передпроектне обстеження: аналіз бізнес-процесів, опитування персоналу тощо. Після цього складається детальний план-графік і сценарій (концепція) майбутньої автоматизації.

3. Навчити користувачів системи

В ході реалізації проектів з автоматизації різних підприємств України, фахівцями центру впровадження CONTO була розроблена спеціальна методика навчання, яка дозволяє користувачам, навіть найпочатковішого рівня, освоїти роботу в системі в найкоротші терміни.

4. Безпосередньо впровадити програмний продукт

В ході впровадження проводиться розробка технічної документації, доробка типової конфігурації відповідно до потреб саме вашого підприємства, проводиться підготовка і передача даних з розрізнених і застарілих програм в централізовану базу.

5. Перехід до експлуатації автоматизованої системи

Проводиться дослідна експлуатація, в ході якої користувачі закріплюють навички, отримані в процесі навчання. Після цього починається промислова експлуатація. Фахівці CONTO супроводжують всі дії користувачів.

6. Перехід до супроводу проектного рішення

Підприємство отримує:

  • Повністю автоматизовані ключові бізнес-процеси розрахунку заробітної плати та управління персоналом;
  • Уніфіковану систему оплати праці;
  • Підвищення прозорості та ефективності управління витратами на персонал;
  • Підвищення рівня захисту персональних даних;
  • Зниження витрат на функції управління кадрами та розрахунку заробітної плати і багато ін.
  • Як наслідок, зменшується кількість рутинних операцій, підвищується продуктивність праці співробітників, а саме підприємство стає більш конкурентоспроможним і підвищує свою вартість на ринку.

    Впроваджувальний центр має багатий досвід реалізації зарплатних проектів та позитивні відгуки від наших клієнтів. З деякими прикладами Ви можете ознайомитись у розділі «Реалізовані проекти».