Additionally, paste this code immediately after the opening tag:

Автоматизація бухгалтерського обліку

Згідно із законодавством: всі господарюючі суб'єкти зобов'язані вести бухгалтерський облік і формувати фінансову і податкову звітність. 

При цьому: 

  • бухгалтерський облік в організації повинен відповідати законам України і актуально оновлюватися;
  • усі облікові процеси повинні бути оптимізовані — вимагати мінімум зусиль і давати максимум можливостей для аналізу даних. 

Якісне вирішення цих завдань можливе тільки за допомогою автоматизації обліку. 

Наша мета — допомогти вам вибрати оптимальний програмний продукт і технологію його впровадження.


Продукт для автоматизації бухгалтерського обліку

Переваги рішення для різних рівнів управління

Як автоматизувати підприємство?

Для тих, хто автоматизує підприємство силами власного ІТ-підрозділу

Результати проекту

Досвід впровадження



Продукт для автоматизації бухгалтерського обліку


Конфігурації, що дозволяють автоматизувати бухгалтерський облік і формувати податкову і фінансову звітність:

  • «Бухгалтерія для України» — універсальне рішення для організацій, які мають потребу в автоматизації бухгалтерського обліку. Підходить для оптової, роздрібної та комісійної торгівлі, виробництва товарів і послуг;
  • «Управління торговим підприємством»;
  • «Управління виробничим підприємством». 
   

Відповідь на питання: «Яка конфігурація підійде саме вашому підприємству?», залежить від багатьох факторів, але будь-яка з вибраних конфігурацій дозволяє вести бухгалтерський і податковий облік відповідно до законодавства, та здавати регламентовану звітність. 

Бухгалтерський облік дозволяє вести:

  • Облік товарно-матеріальних цінностей;
  • Облік розрахунків;
  • Облік грошових операцій;
  • Облік торгових операцій;
  • Облік виробничих операцій;
  • Облік основних засобів і нематеріальних активів;
  • Облік заробітної плати;
  • Операції завершення періоду;
  • Стандартні бухгалтерські звіти.

Податковий облік дозволяє вести:

  • Облік ПДВ
  • Податковий облік з податку на прибуток
  • Спрощена система оподаткування
  • Облік ЄППД
  • Податкові декларації

Блок регламентованої звітності включає: 

  • Формування звітів
  • Звітність в електронному вигляді для передачі до податкової
  • Збереження і повторне використання звітів

Таким чином, відповідь на питання: «Яку конфігурацію вибрати?», можна переформулювати інакше: «Які завдання ставить бізнес перед обліковою системою, крім бухгалтерського та податкового обліку, а саме, чи є необхідність вести управлінський облік, потрібен в обліковій системі механізм планування закупівель, виробництва і витрат, чи є необхідність в автоматичному ціноутворення та управління продажами, і так далі». 

Бухгалтерський і податковий облік та формування звітності забезпечить будь-яка з перерахованих конфігурацій.


Переваги рішення для різних рівнів управління

Для бухгалтерії:

  • Можливість обліку декількох юридичних осіб в одній програмі. При цьому використовуються загальні довідники, — немає необхідності дублювати дані;
  • Оперативний контроль за повнотою та правильністю розрахунків з ПДВ. Спеціальні звіти дозволяють вчасно виявити помилки;
  • Зручні і функціональні бухгалтерські звіти: вражаючі можливості по угрупованню і відбору даних, налаштування виду звітів — графіка, виділення кольором та ін. Також важлива функція порівняння даних бухгалтерського і податкового (за податком на прибуток) обліків;
  • Процедура закриття місяця, зазвичай вимагає великих зусиль від бухгалтера, в програмах «1С:Підприємства» автоматизована: чітко визначена послідовність операцій, найбільш трудомісткі розрахунки (амортизація, розрахунок собівартості) виконуються автоматично;
  • Автоматичний розрахунок показників податкових і фінансових звітів. Можливість розшифрувати дані звітів аж до переліку документів, які сформували ці дані. 

Для менеджерів та інвесторів:

  • Контроль динаміки продажів і собівартості реалізованої продукції;
  • Контроль взаєморозрахунків з постачальниками і покупцями;
  • Динаміка руху коштів на рахунках і в касах. 

Для ІТ-служби:

  • Ефективна організація праці облікових підрозділів: найбільш трудомісткі операції можна виконувати на сервері;
  • Програма готова до роботи в локальній мережі без додаткового налаштування;
  • Додаткові можливості з територіально розподіленими підрозділами.


Як автоматизувати підприємство?

1. Визначити цілі автоматизації

У фахівців CONTO є досвід автоматизації виробничих підприємств на базі різних програмних продуктів «1С:Підприємство». Ми готові зустрітися і разом визначити цілі і пріоритети впровадження, вибрати систему, яка буде базою для автоматизації бухгалтерського обліку. Зазвичай ми проводимо 1-2 зустрічі, в якій беруть участь: фінансовий директор, бухгалтер, начальник кадрової служби та інші зацікавлені співробітники зі сторони підприємства, а також консультанти центру впровадження CONTO.

2. Розробити сценарій автоматизації та детальний план-графік робіт з впровадження системи

Для вибору сценарію необхідно передпроектне обстеження: аналіз бізнес-процесів, опитування персоналу тощо. Після цього складається детальний план-графік і сценарій (концепція) майбутньої автоматизації.

3. Навчити користувачів системи

В ході реалізації проектів з автоматизації різних підприємств України, фахівцями центру впровадження CONTO була розроблена спеціальна методика навчання, яка дозволяє користувачам, навіть найпочатковішого рівня, освоїти роботу в системі в найкоротші терміни.

4. Безпосередньо впровадити програмний продукт

В ході впровадження проводиться розробка технічної документації, доробка типової конфігурації "1С:Підприємство" відповідно до потреб саме вашого підприємства, проводиться підготовка і передача даних з розрізнених і застарілих програм в централізовану базу.

5. Перехід до експлуатації автоматизованої системи

Проводиться дослідна експлуатація, в ході якої користувачі закріплюють навички, отримані в процесі навчання. Після цього починається промислова експлуатація. Фахівці CONTO супроводжують всі дії користувачів.

6. Перехід до супроводу проектного рішення



Для тих, хто автоматизує підприємство силами власного ІТ-підрозділу

Деякі українські підприємства вирішують проводити автоматизацію підприємства силами власних фахівців. Ми розуміємо, наскільки це непростий шлях, і пропонуємо консультаційні послуги фахівців CONTO на всіх стадіях проекту. Ми можемо допомогти вам:


Результати проекту

Підприємство отримує повністю автоматизовані ключові бухгалтерські бізнес-процеси. Як наслідок, зменшується кількість рутинних операцій, підвищується продуктивність праці співробітників, а саме підприємство стає більш конкурентоспроможним і підвищує свою вартість на ринку.


Досвід впровадження

Автоматизація бухгалтерських бізнес-процесів — досить поширений спосіб почати будувати комплексну інформаційну систему підприємства. Всі продукти «1С:Підприємство» апробовані в реальних умовах і отримали позитивні відгуки бухгалтерів наших клієнтів. З деякими прикладами його застосування Ви можете ознайомитися тут у розділі «Реалізовані проекти».