Супровід 1С

Програмний продукт 1С: Підприємство, який ви придбали, - частина автоматизованої системи для підтримки процесів обліку та управління. Кожна автоматизована система потребує обслуговування і оновлення. Обслуговування автоматизованої системи «1С:Підприємство» включає: консультації користувача для оптимального використання системи, налаштування програмного забезпечення, допрограммірованія відповідно до змін у процесах основної діяльності підприємства, оновлення та багато інших сервісів.

Однією з причин необхідності обслуговування продуктів 1С є зміни законодавчих правил в частині податкового обліку. Іншим важливим моментом є випуск оновлень продуктів 1С з метою вдосконалення і додавання нових можливостей автоматизованої системи, а також виправлення та оптимізації існуючого функціоналу відповідно до побажань та досвідом користувачів і розробників.

Супровід забезпечує злагоджену безперервну роботу автоматизованої системи для обліку та управління на базі «1С:Підприємство». Відсутність такого сервісу знижує продуктивність системи і в якийсь момент часу призводить до непрацездатності, простоям і суттєвим матеріальних втрат.


Регулярний супровід 1С

Включає комплекс послуг з супроводу систем на базі 1С від компанії CONTO. Користувачам пропонуються різні варіанти супроводу залежно від масштабів і складності облікових систем.

Лінія консультацій

Можливість отримання швидкої і якісної відповіді на будь-яке питання стосовно роботи програми, організації та ведення обліку в системі 1С від фахівців власної лінії консультацій CONTO.

Лист керівнику

В цьому розділі Ви можете залишити побажання, пропозиції, подяку чи скаргу, що стосуються послуг супроводу. Ми неодмінно опрацюємо і врахуємо ваші коментарі, відповімо про виконану роботу і, таким чином, покращимо якість послуг технічної підтримки.