Управління елеватором

Управління елеватором – це комплекс рішень для автоматизації всіх процесів на елеваторі, які розширюють функціональні можливості продукту BAS АГРО ERP. Рішення призначені для автоматизації бухгалтерського, управлінського і кількісно-якісного обліку зерна, управління логістикою та можуть інтегруватись з системою BAS АГРО ERP

Зміст:
Для кого?
Продукти для автоматизації елеваторів
МОДУЛЬ GRANARY PRO
МОДУЛЬ GRANARY ТІК
МОДУЛЬ ТТН
Вартість рішень для автоматизації зернопереробних підприємств


Для кого?

Для елеваторів та агропідприємств, які займаються переробкою зерна.

Продукти для автоматизації зернопереробного підприємства

МОДУЛЬ GRANARY PRO

МОДУЛЬ GRANARY ТІК

МОДУЛЬ ТТН

Для великих і середніх агропідприємств:


Коли підприємство надає послуги по зберіганню і підробітку продукції для сторонніх клієнтів


Коли підприємство є сертифікованим складом і видає складські свідоцтва


Коли необхідно автоматично розраховувати ціну товару відповідно до якості продукції


Коли є потреба формування партії на відвантаження з різних складів (силосний облік)

Підходить для малих та середніх приватних підприємств:


Коли підприємство працює зі своєю продукцією або самостійно веде закупівлю


Коли необхідно збирати дані про якість продукції для виробничих потреб

Для будь-яких підприємств, які мають потребу автоматизувати процеси створення, підписання, друку та передачі ТТН в диспетчерский модуль


 

МОДУЛЬ GRANARY PRO

Комплексне рішення для управлінського обліку елеваторів та терміналів.

Функціональні можливості:

1.      Конструктор бізнес-процесів

  • Типові процеси. База вбудованих карт дозволяє швидко впровадити основні бізнес-процеси: приймання та відвантаження продукції, очистка та сушка, взаємодія з клієнтами, погодження наказів тощо.

  • Облік "крок за кроком". Взаємодія користувачів відбувається за допомогою послідовності задач, які створюються автоматично згідно карти бізнес-процесу. Користувачу доступний дашборд з його задачами, які необхідно виконати та термін виконання.

  • Гнучкість налаштування. Для кожного етапу процесу можна здійснити налаштування в користувацькому режимі (без необхідності оновлення конфігурації)

  • Регламенти та контроль. Для кожного етапу процесу можливо налаштувати показники успішності виконання в часовому вимірі: швидко, нормально, довго. Це дозволяє визначити вузькі місця в процесах та провести роботу по оптимізації

 

2.      Управління внутрішньою логістикою

  • Облік операцій з приймання та відвантаження продукції автомобільним та залізничним транспортом. Автоматизовані наступні робочі місця:

    • КПП. Ініціація та завершення процесу;
    • Візіровка. Відбір проби та проведення лабораторних досліджень. Підтримується знеособлений режим, коли лаборанту будуть недоступні дані про здавальця та клас культури;
    • Вагова. Підтримується процес автоматичного зважування без оператора.
    • Оператор розвантаження/навантаження. Реєстрація операцій відбувається за допомогою мобільного застосунку.

  • Реєстрація ЗПУ по вагонах та авто в мобільному застосунку.

  • Облік операцій з внутрішнього переміщення продукції та вивозу відходів.

  • Можливість інтеграції з існуючою системою відеонагляду та моніторингу.

  • Звітність про місцезнаходження транспорту на території підприємства. В звіті вказується тривалість операції для кожної одиниці транспорту та виконання часових регламентів.

 

3.      Лабораторія та управління якістю

  • Гнучке налаштування показників якості та класоутворення

  • Реєстрація результатів лабораторних досліджень. Система спрощує введення показників якості та допомагає лаборанту уникнути помилок.

  • Аналізатор якості. Можливість підключення аналізатора якості для автоматичного отримання показників якості в систему обліку. В разі коригування показників користувачем оригінальне значення лишаеться в системі.

  • Автоматичне визначення класу культури та попередження помилкового вибору лаборантом.

  • Проведення контрольних лабораторних досліджень (cross-check).

  • Знеособлений розрахунок вологості "по шкафу".

  • Розумна термометрія. Єдиний дашборд з термопоказниками продукції в силосах в розрізі слоїв. Аларми.

  • Реєстрація показників в процесах зберігання та підробітку.

  • Автоматичне формування акту підробітку.

  • Зручна управлінська звітність та регламентовані форми: ЗХС-49, 59, 51, 66, 71, 81, 122, 47, 42,42а, 34, 34а.

 

4.      Взаємодія с клієнтами та якісно-кількісний облік

  • Кількісно-якісний облік продукції ведеться згідно інструкції №661.

  • Облік продукції поклажодавця в розрізі особових рахунків в рамках одного договору зберігання. Використовується для обліку різних партій

  • Контроль закупки. Можливість вказати граничні значення показників якості поклажодавця для приймання продукції.

  • Автоматичне формування реєстрів приймання ЗХС-3 та ЗХС-4 та відправка їх поклажодавцю.

  • Автоматичне формування актів-розрахунку з прогнозуванням відходів та побічної продукції.

  • Виписка та погашення складських квитанцій. Обмін з державним реєстром.

  • Автоматичне нарахування послуг при проведенні операцій. Можливість формувати документи за період для всіх поклажодавців по одній кнопці.

Розрахунок зберігання за прогресивною шкалою.
Обмін даними з фінансовою системою підприємства.
Регламентовані форми: ЗХС-36, 36а, 37, 37а, 28, 29, 30, 30а, 7.

 

5.      Cилосний облік та виробниство

  • Реєстрація роботи агрегатів очищення та сушіння.

  • Облік операцій переміщення і вентилювання зерна.

  • Інтеграція з АСУТП. Контроль над відповідністю вантажу та маршрутом на розвантаження/навантаження.

  • Облік витрат газу, інтеграція з лічильниками.

  • Ведення оперативного силосного обліку. Інвентаризація.

  • Зіставлення залишків в бухгалтерському обліку із реальними залишками силосного обліку. Облік надлишків та нестач.

 

МОДУЛЬ GRANARY ТІК

Легке та потужне рішення для фермерських елеваторів та малих зернопереробних підприємств.

МОДУЛЬ GRANARY ТІК - найпростіше рішення для переходу на автоматизований управлінський облік підприємств, які працюють з прийманням та відвантаженням сільгосппродукції.

Функціональні можливості:

  • Машини та партії товару реєструються в єдиному захищеному реєстрі, що дозволяє накопичувати історію за роки роботи

  • Документи на відвантаження формуються автоматично, що дозволяє уникнути помилок

  • Дані вносяться в систему один раз, це дозволяє зменшити навантаження на спеціалістів

  • Інформація по зважуванню потрапляє напряму з контролера вагів

Автоматизація процесів:

  • Реєстрація автотранспорту

  • Відбір проб

  • Визначення якості продукції

  • Зважування

  • Розвантаження

  • Відвантаження

  • Формування документів

  • Формування звітності

 

МОБІЛЬНА ТТН

Мобільний застосунок, що дозволяє агроному зробити відправку транспорту в полі.

Функціональні можливості:

  • Електронний обліковець-помічник агронома в полі

  • Створення та облік ТТН у застосунку на мобільному пристрої без підключення до інтернету.

  • Друк ТТН (або чеку) на мобільному принтері без підключення до інтернету.

  • Підпис ТТН за допомогою ЕЦП чи Mobile ID (Star.Docs, Вчасно).

  • Експорт документу в державний реєстр е-ТТН.

  • Робота із RFID - мітками або картками. Запис в ТТН ідентифікатора RFID.

  • Автономне штрихкодування ТТН з підтримкою унікальності в межах підприємства (EAN 13, QR).

 

Вартість рішень для автоматизації зернопереробних підприємств:

Назва продукту

Ціна, грн з ПДВ

МОДУЛЬ GRANARY PRO та послуги з впровадження*

336 000

МОДУЛЬ GRANARY ТІК

84 000

МОБІЛЬНА ТТН

252 000

 

* МОДУЛЬ GRANARY PRO та послуги з впровадження включають:

  • Типове технічне завдання.

  • Конфігурація програми.

  • Роботи з налаштування системи:

- послідовність етапів логістичних бізнес-процесів згідно схеми маршрута на підприємстві;

- загальні налаштування облікової політики;

- налаштування прав доступу;

  • Підключення вагової до системи за допомогою міні-комп’ютера Granary.Pulse.

  • Підготовка даних для обміну з іншими обліковими системами.

  • Навчання користувачів та інструкції по роботі з програмою.

  • Адаптаційна підтримка користувачів протягом двох місяців після завершення проекту.