FREDO Звіт - це спільна розробка, яка інтегрується в типові конфігурації BAS і дозволяє реєструвати податкові накладні в єдиному реєстрі, формувати і відправляти звітність до контролюючих органів, обмінюватись податковими документами зі своїми контрагентами.
FREDO Звіт надає такі можливості:
- шифрування та підпис документів кваліфікованим електронним підписом (КЕП);
- формування та подача регламентованої звітності в різні державні органи, в тому числі, через «Єдине вікно»;
- перевірка заповнення документу (за допомогою вбудованих камеральних перевірок), друк або збереження документа на електронних носіях;
- дистанційна (за наявності Інтернет) відправка звітів в контролюючі органи та отримання квитанцій про доставку звітів за призначенням;
- реєстрація податкових документів в ЄРПН, перевірка реєстрації податкових документів в ЄРПН, отримання зареєстрованих податкових документів з ЄРПН;
- обмін податковими документами між контрагентами;
- отримання довідки про стан рахунку ПДВ;
- пакетна обробка документів.
Переваги FREDO Звіт:
-
економія часу і грошей – доступ до FREDO Звіт надається без додаткової оплати в рамках ІТС Україна ПРОФ;
-
розширений комплект регламентованих звітів, порівняно з набором типових звітів в системах автоматизації бізнесу (BAS, UA-Бюджет), з оперативним оновленням;
-
тісна інтеграція FREDO Звіт з типовими конфігураціями систем автоматизації бізнесу дозволяє передавати дані системи автоматизації бізнесу без створення проміжних файлів експорту (заповнення "однією кнопкою"), а також отримувати розшифровки сум показників звітів з систем автоматизації бізнесу;
-
перевірка заповнення документу (за допомогою вбудованих камеральних перевірок);
-
відправка звітів до державних органів (Державна фіскальна служба, Пенсійний фонд, Державна служба статистики, Фонд соціального страхування та інші державні органи) в будь-який зручний час та отримання квитанцій про доставку звіту за призначенням;
-
перенос архівних даних з програми М.Е.Doc;
-
можливість використання КЕП, придбаних раніше, без додаткової оплати;
-
підтримка сертифікатів КЕП основних АЦСК (ІДДДФС, Україна, Ключові Системи, Приватбанк, ДП "Інформаційний центр" Міністерства юстиції України та ін.);
- можливість вести декілька підприємств в одній базі та робота в мережевому варіанті.