Компанія CONTO забезпечує підтримку своїх клієнтів - зареєстрованих користувачів програмного забезпечення BAS.


Умови звернення на Лінію консультацій CONTO:

Умови супроводу вказані в реєстраційній картці до кожного програмного продукту. 

  1. Підтримка користувачів надається в рамках Пакетів ІТС
  2. При зверненні на Лінію консультацій необхідно назвати реєстраційний номер програми та назву організації.

Лінія консультацій надає послуги тільки по типових конфігураціях. Якщо Ваша конфігурація перестала бути типовою внаслідок модифікацій, і за даними доопрацюваннями потрібна підтримка, або вам потрібна додаткова допомога в розширенні функціоналу, - Вам слід звернутися у відділ супроводу CONTO.


Послуги лінії консультацій CONTO по типових конфігураціях BAS:

1. Консультації по телефону або електронній пошті з питань використання програмних продуктів

pngwing.com.png     Консультація телефоном

Для отримання телефонної консультації необхідно повідомити реєстраційний номер і назву програми, назву організації, і, можливо, іншу реєстраційну інформацію за відповідним запитом. Отримана інформація буде звірена з даними, зазначеними при реєстрації продукту.

При необхідності можливе віддалене підключення.

Максимальна тривалість однієї телефонної консультації складає 10 хвилин.

pngwing.com (1).png     Звернення за допомогою електронної пошти

Також на лінію консультацій CONTO можна звернутися за допомогою електронної пошти на адресу hline@conto.com.ua. При цьому в листі необхідно вказати реєстраційний номер і назву програми, назву організації та іншу реєстраційну інформацію. Далі необхідно детально описати своє питання. У відповідь приходить лист-повідомлення про реєстрацію із зазначенням номера реєстрації. Протягом 1 робочого дня клієнт отримує письмову відповідь на свій запит, якщо питання не потребує додаткових уточнень у розробників.


2. Надання оновлень - останніх релізів конфігурацій 

Зареєстрованим користувачам оновлення доступні в особистому кабінеті на Порталі ІТС.

Для отримання оновлень по електронній пошті користувачеві досить відправити запит за адресою release@conto.com.ua, із зазначенням реєстраційного номера і назви програми, найменування організації.


Контактна інформація

По телефону

Електронною поштою

+38 (044) 490 94 64

+38 (068) 249 76 76

+38 (050) 801 85 29

hline@conto.com.ua

Графік роботи: Пн-Пт, з 08:00 до 19:00


Віддалене підключення

Віддалена робота з консультантами гарячої лінії Conto - це швидко, просто і безпечно!


Швидко

  • Раніше вам необхідно було по телефону або поштою розповісти про свої задачі, описати усно або письмово і, якщо вас зрозуміли правильно, чекати на  відповідь.

  • Зараз досить запросити віддалену підтримку через TeamViewer, консультант відразу підключиться і зможе допомогти вирішити задачу.

  • Час на вирішення завдання скорочується в 2-2,5 рази.

Просто

  • Ми використовуємо німецьке програмне забезпечення TeamViewer, спеціально сконфігуроване для технічної підтримки Conto;

  • Програма не вимагає додаткової установки, настройки і надання додаткових прав. Тільки завантажити TeamViewer з достовірного сайту і користуватися!

  • Програма проста у використанні - тільки необхідні функції, нічого зайвого і складного.

 Безпечно

  • Ініціатором віддаленого підключення є тільки ви самі. Тому поки ви не здійсните підключення, фахівець фізично не має можливості управляти вашим комп'ютером. Під час підключення фахівець віддалено керує клавіатурою і мишкою вашого комп'ютера, а ви можете просто спостерігати за його роботою (за рухом курсора, відкриттям програмних вікон, набором тексту і т.п.). За необхідності ви в будь-який момент можете перервати роботу фахівця, як для уточнення завдання (наприклад, навівши курсор в потрібне місце екрану), так і повністю закрити доступ до вашого комп'ютера.

  • При віддаленій роботі не відбувається передачі даних з баз або іншої комерційної інформації (якщо на це немає вашого дозволу) на комп'ютер фахівця. Йому передається тільки зображення екрану вашого комп'ютера. У разі необхідності передачі даних фахівця, укладений Договір на супровід системи дає вам юридичні гарантії нерозголошення комерційної інформації.

  • Всі дії консультанта протоколюються - всі дії і час операцій записуються в текстовий файл і не доступні для редагування консультантом, щоб уникнути непорозумінь.

  • Безпека ваших даних при віддаленому доступі забезпечується надійним механізмом їх шифрування (механізм базується на обміні особистими / публічними ключами RSA і шифрування сеансів AES (256 біт)). Технологія зовнішньої захисту даних вважається абсолютно безпечною серед існуючих в даний час стандартів, і генерує пароль сеансу, який змінюється при кожному запуску програмного забезпечення. Деякі функції, що впливають на безпеку, - наприклад передача файлів - вимагають вашого додаткового підтвердження. Можливість непомітного управління вашим комп'ютером виключена.

  • Завантаження програми здійснюється з офіційного європейського сайту розробника TeamViewer.

  • ПЗ TeamViewer сертифіковане Німецькою експертною асоціацією в області інформаційних технологій (BISG e.V., Німеччина) зі знаком якості «п'ять зірок», з точки зору якості, безпеки та значущості.


ЯК ЗАВАНТАЖИТИ І ЗАПУСТИТИ ПРОГРАМУ ДЛЯ ВІДДАЛЕНОГО ПІДКЛЮЧЕННЯ

1. Натисніть на кнопку «Завантажити TeamViewer». При цьому розпочнеться завантаження.


3.  Після завершення завантаження файлу необхідно запустити додаток.

Примітка: Завантажені файли розташовані в «завантаженнях» Вашого браузера. У популярних браузерах, щоб відкрити список завантажених файлів, можна використовувати комбінацію гарячих клавіш Ctrl + J.

Teamviewer_1.png

Teamviewer_2.png

4. Для коректної роботи програми, перед запуском необхідно переконатися, що на використовуваному комп'ютері не запущена більш нова версія TeamViewer.

5. Повідомити фахівцю «Ваш ID» і «Пароль».