+38 (044) 499 29 55 Salesw@conto.com.ua
+38 (044) 499 29 55

Впроваджувальний центр CONTO запрошує Вас 27 лютого 2018 року відвідати бізнес-конференцію, присвячену виходу нових продуктів Business Automation Software (BAS) для корпоративного ринку.

Метою даного заходу є ознайомлення слухачів з сучасними інструментами підвищення управління бізнесом, організації обліку, контролю ті аналізу фінансових та матеріальних ресурсів.


Button-reg-UA.png


Основна увага буде приділена інноваційному продукту для побудови комплексних інформаційних систем управління - BAS ERP. Також будуть представлені нові продукти BAS Управління холдингом – рішення для підвищення ефективності холдингових структур та BAS Документообіг КОРП – багатофункціональна система електронного документообігу.

Відвідувачі конференції матимуть можливість отримати інформацію «з перших вуст» – безпосередньо від розробників та методистів представлених програмних продуктів.

Своїм цінним досвідом з впровадження комплексних систем ERP класу поділяться спеціалісти впроваджувального центру CONTO, який є лідером за кількістю реалізованих проектів на базі ERP рішення та першим отримав статус Центра ERP

Також в рамках конференції відбудеться Вернісаж, на якому відвідувачі можуть поспілкуватися з розробниками та провідними експертами у даній галузі, задати питання та обмінятися думками.

Організатором конференції виступає ГО «Спілка Автоматизаторів Бізнесу».

Програма конференції

09:00-10:00

Реєстрація учасників, вітальна кава

10:00-13:00

BAS ERP – інноваційне рішення для побудови комплексних інформаційних систем управління. Загальний огляд управлінських підсистем.
BAS Управління холдингом – нове рішення для підвищення ефективності холдингових структур.
BAS Документообіг КОРП – розвиток багатофункціональної системи електронного документообігу.

Успішні впровадження ERP-систем.

Огляд нових можливостей BAS ERP:
Вирішення завдань управління виробництвом.
Інструменти для наскрізного планування виробництва і його забезпечення: продаж – закупівлі.
Розрахунок собівартості і фінансового результату.

13:00-14:00  

Обід

14:00-16:35

Огляд нових можливостей BAS ERP (продовження):
Бюджетування і управління грошовими потоками.
Управління маркетингом і торговими операціями.
Нові можливості і сервісні інструменти ведення регламентованого обліку.
Автоматизація відображення щоденних господарських операцій в обліку і отримання звітності відносно до МСФЗ.
Інструменти управління персоналом і розрахунку заробітної плати.
Моніторинг і аналіз показників діяльності підприємства.

Доповіді ІТ-компаній про проекти впровадження з прикладами комплексної автоматизації підприємств і ефективного використання ERP-систем.

 

Дата і час проведення: 27.02.2018 г., з 9-00 до 17-00.

Місце проведення конференції: м. Київ, вул. Вадима Гетьмана, 6, Mercure Kyiv Congress Hotel (4-й поверх, зал «Довженко»).

Участь: БЕЗКОШТОВНО.

Попередня реєстрація обов’язкова. Реєстрація відкрита до 26 лютого 2018 року.


Button-reg-UA.png


Будемо раді бачити Вас на конференції!