+38 (044) 499 29 55 Salesw@conto.com.ua
+38 (044) 499 29 55

Служба технічної підтримки програм 1С:Підприємство оголосила про  підвищення цін на інформаційно-технологічний супровід (ІТС). Вартість інших сервісів ІТС не змінюється.

ІТС надається користувачам для забезпечення актуальності, безперебійної і комфортної роботи програм 1С:Підприємство, а також отримання консультаційних та інформаційних послуг з питань ведення обліку та роботи у програмах 1С:Підприємство.

ІТС є сукупністю послуг партнерів і сервісів ІТС, що дозволяють зробити простою і зручною роботу з ведення обліку, підготовки та здачі регламентованої звітності, обміну податковими документами, отримання кваліфікованої консультаційної, інформаційної та технічної допомоги, забезпечення збереження даних. Повний перелік послуг і сервісів ІТС наведено на порталі ІТС portal.1c.eu.

Ціни інформаційно-технологічного супроводу не змінювалися з липня 2015 року, але за той же час постійно збільшувалися витрати на якісну розробку та підтримку типових рішень, додання нових сервісів ІТС та розвиток існуючих сервісів, а також на якісне обслуговування користувачів партнерами-франчайзі. Для забезпечення якісної та безперебійної підтримки заздалегідь оголошено про підвищення цін:

  • з жовтня 2017 року на договори ІТС (ПРОФ, в т.ч. за програмою лояльності, ТЕХНО, для віддаленого офісу, пільговий за схемою 8+4, апгрейд з ТЕХНО на ПРОФ);

  • з грудня 2017 року на сервіс ІТС Галузевий.

Нові ціни наведені за посиланням.

Як і раніше діє програма лояльності, за якою користувачі ІТС рівня ПРОФ у разі укладання чергового договору ІТС Україна ПРОФ отримують знижку залежно від дати закінчення та тривалості попереднього договору.

Звертаємо увагу, що для користувачів, які оформлюють пільговий договір на 12 місяців (за схемою 8+4) відразу застосовується ціна за програмою лояльності.