Рішення «Автоматизація промислового підприємства холдингу» («Управління виробничим підприємством для України») — унікальне і затребуване на ринку прикладних рішень, що належать до систем ERP-класу, яке дозволяє охопити всі потреби управління і обліку на виробничих підприємствах.
Діяльність компанії стає більш наочною, контрольованою і керованою за рахунок роботи всіх відділів, що роблять вплив на роботу виробничого підприємства в єдиній інформаційній базі.
Єдина інформаційно-управлінська система, побудована на рішення системи «1С:Підприємство 8»
Типове рішення дозволяє використовувати РАУЗ (розширену аналітику обліку витрат) — новий механізм обліку собівартості запасів і витрат. Використання РАУЗ дозволяє скоротити час розрахунку собівартості в 6-7 разів; проводити документи «заднім числом» і це не впливає на правильність ведення обліку запасів і витрат; не виконувати ресурсомісткі процедури перепроведения документів перед регламентними операціями закриття періоду.
Автоматичний розрахунок собівартості забезпечує керівництво достовірною інформацією про структуру витрат. Завдяки зручним звітам можна бачити реальний стан компанії і планувати її роботу на довгу перспективу.
«Управління виробничим підприємством» має низку переваг:
- Дозволяє вести оперативний облік виробництва, керувати витратами і своєчасно приймати управлінські рішення.
- Планувати роботи: розподіляти трудові ресурси і ефективно завантажувати виробничі потужності.
- Дозволяє оперативно управляти виробничим циклом.
- Дозволяє формувати спеціалізовані виробничі звіти.
- Дозволяє вести комплексний аналіз діяльності підприємства.
- Дозволяє розраховувати собівартість продукції і надавати звіти про собівартість виробленої продукції: бланки калькуляції; таблиця розрахунків розподілу непрямих витрат.
- Скорочує обсяги паперового документообігу на підприємстві.
- Дозволяє оцінювати ефективність виробництва.
- Спрощення та прискорення процесів формування регламентованої звітності.
Керівник підприємства та управлінці, які відповідають за розвиток бізнесу, отримують широкі можливості аналізу, планування і гнучкого управління ресурсами компанії для підвищення її конкурентоспроможності.
Керівники підрозділів, менеджери і співробітники, безпосередньо займаються виробничою, збутовою, постачальницькою і іншою діяльністю із забезпечення процесу виробництва, — інструменти, що дозволяють підвищити ефективність щоденної роботи у своїх напрямах.
Працівники облікових служб отримують кошти автоматизованого ведення обліку в повній відповідності з вимогами законодавства до корпоративних стандартів виробничого підприємства.
Бухгалтер підприємства з легкістю проводить операції по банках і касі, валютні операції, виконує облік основних засобів, нематеріальних активів, товарів і послуг, виконаних робіт, а також проводить розрахунки з іншими підприємствами, підзвітними особами і бюджетам, здійснює нарахування із заробітної плати.
1. Визначити цілі автоматизації
У фахівців CONTO є досвід автоматизації виробничих підприємств на базі різних програмних продуктів «1С:Підприємство». Ми готові зустрітися і разом визначити цілі і пріоритети впровадження, вибрати систему, яка буде базою для автоматизації бухгалтерського обліку. Зазвичай ми проводимо 1-2 зустрічі, в якій беруть участь: фінансовий директор, бухгалтер, начальник кадрової служби та інші зацікавлені співробітники зі сторони підприємства, а також консультанти центру впровадження CONTO.
2. Розробити сценарій автоматизації та детальний план-графік робіт з впровадження системи
Для вибору сценарію необхідно передпроектне обстеження: аналіз бізнес-процесів, опитування персоналу тощо. Після цього складається детальний план-графік і сценарій (концепція) майбутньої автоматизації.
3. Навчити користувачів системи
В ході реалізації проектів з автоматизації різних підприємств України, фахівцями центру впровадження CONTO була розроблена спеціальна методика навчання, яка дозволяє користувачам, навіть найпочатковішого рівня, освоїти роботу в системі в найкоротші терміни.
4. Безпосередньо впровадити програмний продукт
В ході впровадження проводиться розробка технічної документації, доробка типової конфігурації "1С:Підприємство" відповідно до потреб саме вашого підприємства, проводиться підготовка і передача даних з розрізнених і застарілих програм в централізовану базу.
5. Перехід до експлуатації автоматизованої системи
Проводиться дослідна експлуатація, в ході якої користувачі закріплюють навички, отримані в процесі навчання. Після цього починається промислова експлуатація. Фахівці CONTO супроводжують всі дії користувачів.
6. Перехід до супроводу проектного рішення
Деякі українські підприємства вирішують проводити автоматизацію виробничих і управлінських процесів силами власних фахівців. Ми розуміємо, наскільки це непростий шлях, і пропонуємо консультаційні послуги фахівців CONTO на всіх стадіях проекту. Ми можемо допомогти вам:
- Визначити цілі автоматизації
- Обґрунтовано вибрати необхідне програмне забезпечення
- Розробити рекомендації зі створення концепції вирішення
- Допомогти сформувати власну службу підтримки користувачів
- Провести навчання користувачів, а також співробітників підприємства, що беруть участь у впровадженні.
Підприємство отримує повністю автоматизовані ключові виробничі, управлінські та бухгалтерські бізнес-процеси. Як наслідок, зменшується кількість рутинних операцій, підвищується продуктивність праці співробітників, а саме підприємство стає більш конкурентоспроможним і підвищує свою вартість на ринку.
Система «Управління виробничим підприємством» постійно вдосконалюється фахівцями CONTO, виходячи із завдань вітчизняних промислових підприємств. Воно апробовано в реальних умовах і отримало позитивні відгуки наших клієнтів. З деякими прикладами його застосування Ви можете ознайомитися тут у розділі «Реалізовані проекти».