BAS ERP. International Accounting

BAS ERP. International Accounting (IA) надає можливість побудувати комплексну інформаційну систему управління підприємством, досягнути прозорості бізнес процесів та забезпечити прийняття ефективних управлінських рішень для компаній що:
  •  засновані в Україні та розвивають бізнес в Європі та Америці, мають офіси в різних країнах;
  • надають сервісні послуги (наприклад у сфері IT);
  • користуються послугами спеціалістів СПД

Функціональні можливості та переваги BAS ERP.IА:

  • Багатомовний інтерфейс;
  • Застосування єдиної облікової політики для міжнародних компаній, в тому числі і для закордонних офісів;
  • Ведення фінансового обліку по всім офісам, багатовалютний облік;
  • Консолідація управлінського та фінансового обліку компанії;
  • Автоматизація розрахунку винагороди спеціалістів СПД, в тому числі оренда ОЗ (коворкінг);
  • Собівартість проектів в розробці ПЗ

Ведення обліку міжнародних офісів 

BAS ERP.IA дозволяє застосовувати єдині стандарти фінансового обліку для всіх компаній, філій, відділень розташованих в різних країнах. Що дозволяє більш ефективно управляти міжнародною компанією. В результаті з'являється можливість оперативно будувати звіти про фінансовий стан всіх бізнес-одиниць групи компаній, які ведуть облік за єдиними правилами, включаючи основні звіти по МСФО в єдину валюту подання.

  • Можливість установки індивідуальної валюти обліку для кожної організації (офісу)

Функціонал дозволяє використовувати три види валют:

    • Валюта регламентованого обліку - базова валюта, яка використовується для обліку юридичною особою відповідно до вимог місцевого законодавства.
    • Функціональна валюта міжнародного обліку - валюта, яка використовується в основному економічному середовищі, в якому підприємство здійснює свою діяльність.
    • Валюта подання міжнародного обліку - валюта, в якій підприємство представляє міжнародна фінансову звітність.

  • Можливість установки курсів валют в розрізі джерел

Для кожної валюти вказується джерело завантаження курсів валют в розрізі організацій. При відображенні операцій у валюті, що відрізняється від регламентованої валюти організації, виконується перерахунок за вказаним курсом.

 

  • Податковий облік ПДВ і податку з продажів

У конфігурації реалізовано механізм настройки обліку податків для кожного офісу компанії, зокрема ряду країн ЄС, США та Японії.

  • Трансляція проводок в МСФЗ

Функціонал відображення в МСФЗ бухгалтерських проводок за індивідуальним планом рахунків. Передбачена можливість налаштування відповідності рахунків локального та міжнародного обліків.


Ведення фінансового обліку по всім офісам

Конфігурація передбачає можливість ведення паралельного обліку по офісам компанії в залежності від їх особливостей з подальшим отриманням управлінських звітів, що відображають основні показники діяльності всієї групи в розрізі бізнес-одиниць (юридичних осіб), продуктів (номенклатур) і т. п.

Завдяки єдиній централізованій базі даних, система дозволяє ефективно управляти процесами закупівлі і ресурсами групи, а також консолідувати дані про всіх каналах продажів у всіх країнах і оперативно аналізувати їх на фінансовому рівні.


  • Наявність Локального плану рахунків

Основною особливістю розробленого модулю є можливість налаштування індивідуального плану рахунків і відображень операцій в обліку для кожного офісу компанії.

План рахунків дозволяє вказувати три основних рівня аналітичних розрізів, а також додаткові - облік по підрозділах і напрямках діяльності.

  • Відображення облікових операцій за індивідуальним планом рахунків

Функціонал налаштування бухгалтерських операцій дозволяє управляти налаштуваннями відображення в обліку за кожним документом, з можливістю налаштування умов.

Під господарські операції гнучко налаштовуються правила відображення бухгалтерських проводок.

  • Ведення управлінського обліку в розрізі офісів

Для можливості ведення паралельного обліку в системі передбачений функціонал, який автоматично дублює внесені в програму документи по управлінській організації. Це дозволяє в подальшому здійснювати весь фінансовий облік, а також розрахунок собівартості окремо за даними регламентованого обліку та за даними управлінського обліку.


Фінансова звітність

Конфігурація також досить гнучка щодо можливості побудови та отримання різних варіантів звітів, консолідації даних та представлення звітності в розрізі офісів.

  • Регламентована звітність

Звіти за результатами діяльності резидентів (бухгалтерський, податковий облік і звітність по ПСБО / МСФЗ):

* ОСВ по регл. обліку

* Баланс по регл. обліку

* Ф2 по регл. обліку

  • Звітність за МСФЗ

Звіти за результатами діяльності нерезидентів:

* ОСВ з міжнародного обліку

  • Ведення управлінського обліку в розрізі офісів

Можливість налаштування звітів PNL, CF, Баланс по завантаженим макетам з вибором джерела даних для побудови (бухгалтерські проводки по локальному обліку або регістри даних);

Управлінські звіти (PNL, CF, ОСВ, Валовий прибуток) в розрізі всіх офісів компанії.


Собівартість проектів з розробки ПЗ

Розроблено механізм автоматичного розрахунку проектної собівартості, в основу якого покладено принцип наявності певного коду проекту по всьому ланцюгу документів процесу. Передбачено автоматичний розподіл фактичних трудовитрат по проектам з прив'язкою по коду, формування маршрутних листів і виробок співробітників.

В результаті з’являється можливість формування звітів по рентабельності проекту, план-фактний аналіз собівартості, моніторинг трудовитрат і вартості проектної команди в розрізі конкретних фахівців, видів робіт і т.п.


Автоматизація розрахунку винагороди спеціалістів СПД, в тому числі оренда ОЗ (коворкінг)

В системі допрацьовано функціонал автоматичного розрахунку винагороди спеціалістів СПД, що надають послуги у виконанні робіт замовників. Даний механізм дозволяє мінімізувати витрати часу на оформлення документів в системі, оперативно вносити зміни та керувати процесом розрахунків зі спеціалістами СПД

  • Можливість обліку і розрахунку винагороди спеціалістів з формою співпраці СПД

Відпрацьовано алгоритм укладання договору з контрагентом СПД в регламентованому обліку, паралельного прийняття спеціаліста засобами підсистем типової конфігурації ERP «Кадровий облік» і «Зарплата» з подальшим формуванням «винагороди».

  • Функціонал «Створення інвойсів»

Автоматичне формування документів Надходження товарів і послуг, Заявка на витрачання ДС по кожному фахівцю, а також актів і рахунків по коворкінгу.

Автоматично формується пакет документів (Акт виконаних робіт та рахунок на оплату) з деталізацією виконаних робіт спеціаліста СПД.

    

  • Облік відпрацьованого часу фахівцями, і втрат часу в зв'язку з відсутністю.

Облік відпрацьованого часу ведеться за допомогою документа "Табель обліку робочого часу".

Реалізовано окремий облік відпусток в робочих днях за календарний рік, з щорічним списанням не витрачених днів.

Допрацьовано облік лімітованих видів часу, наприклад дні лікарняних в межах ліміту оплачуються одним способом, понад не оплачуються.

  • Розрахунок винагороди фахівців з різними формами співпраці.

Реалізована можливість оплати в різних валютах (гривня, долар, євро), є можливість додати будь-яку додаткову.

Розроблено функціонал оплати за тарифною ставкою за час, або фіксованим окладом, незмінним незалежно від відпрацьованих годин за місяць.

Реалізована можливість нарахування різних бонусів, разових компенсацій, утримань.

  • Автоматизація обліку операцій надання в оренду робочого місця (коворкінг), бухгалтерського обслуговування, оренди комп'ютерного обладнання.

Функціонал передбачає наступний алгоритм:

o   Користувач вносить приєднання СПД до договору оренди, фіксує суми по конкретним послугам.

o   На регулярній основі (раз в квартал) автоматично формується сума компенсації за коворкінг по всіх актуальних угодах.

o   При виплаті у складі винагороди компенсації формується рахунок на оплату для спеціаліста СПД.

Щомісяця створюється пакет актів по всьому передплаченим послугам коворкінгу.

Інтеграція та обмін з існуючими системами

BAS ERP.IA завдяки відкритій архітектурі, може бути інтегрована з корпоративними системами управління продажами, проектами, наприклад: SalesForce, Microsoft Dynamics CRM, Oracle CRM, JIRA і ін., а також налаштовані обміни з системами бухгалтерського та податкового обліку широко використовуються в різних країнах.