+38 (044) 499 29 55 Salesw@conto.com.ua
+38 (044) 499 29 55
Впроваджувальний центр CONTO надає послуги з автоматизації бізнес-процесів підприємств, а також супровід систем BAS. Крім правильного відображення операцій і своєчасного оновлення, при експлуатації системи обліку та управління важливу роль відіграє надійність і продуктивність.

Поширені ситуації в нашій практиці:

  • Програма працювала з моменту установки нормально, але останнім часом «гальмує».

  • Ми зверталися вже до фахівця, деякий час система працювала нормально, а зараз знову повільно працює.

  • Наша конфігурація істотно допрацьована, працювала нормально, але зі збільшенням користувачів / операцій, документи проводяться дуже повільно, побудови звітів чекати довго, невже потрібно знову купувати новий сервер і обладнання?

  • Наша система почала давати часті збої, з'являються «завислі» сесії або "викидає" користувачів, часті блокування, як бути?

  • Ми хочемо перенести BAS на інший комп'ютер / сервер, хто допоможе нам це зробити з правильними налаштуваннями на новому сервері / комп'ютері?

  • Хто зможе порекомендувати який сервер / комп'ютер купити для BAS, які параметри повинні бути?

  • Ми не хочемо купувати більше серверів і комп'ютерів і хочемо винести свою інформаційну базу за межі організації. Хто підкаже, як це краще зробити, який сервіс краще вибрати, на що звертати увагу? Що краще хмара або оренда сервера? Як це все налаштувати?

Наші фахівці готові дати кваліфіковану відповідь на всі ці питання і допомогти розібратися з кожною ситуацією.

Фахівці атестовані як «Експерт з технологічних питань», мають багатий досвід налаштування та оптимізації систем у масштабних корпоративних проектах.

Правильно налаштована і оптимізована система BAS скорочує час на щоденні операції, час на підготовку і подання звітності, дає впевненість в доступності та збереження даних. 


Обслуговування ІТ-інфраструктури систем BAS

Послуга

Планова трудомісткість (орієнтовно)

1

Розробка плану обслуговування системи управління базами даних (СУБД).

Дії спрямовані на регулярні виконання операцій, що сприяють більш продуктивній роботі баз даних і завжди актуальній статистикці БД.

Створюється одноразово, але періодично потрібно дивитися журнал його виконання (логи).

2 години

2

Налаштування екземпляру СУБД для BAS. Оптимальні налаштування інстанса SQL для роботи BAS.

1 година

3

Оптимізація продуктивності СУБД.

Послуга включає аналіз поточної роботи СУБД:

1) Зняття показань лічильника продуктивності Performance Monitor.

2) Аналіз за допомогою запитів на мові (T-SQL).

3) Аналіз трасування за допомогою SQLProfiler (плани запитів, індекси)

4) Аналіз налаштувань СУБД.

Від 10 до 20 годин

4

Діагностика продуктивності системи без аналізу конфігурації.

Аналіз стану інформаційної системи (далі «ІС»). Послуга включає в себе наступні заходи:

1) Спілкування з користувачами стосовно проблем з ІС.

2) Підключення та аналіз технологічного журналу BAS з подіями, які характерні для поточної проблеми.

3) Підключення лічильників продуктивності Performance monitor (Windows), vmstat, proc \ loadavrg - Linux і подальший аналіз з розбором поточних проблем.

Від 4 до 20 годин

5

Діагностика продуктивності системи включаючи аналіз конфігурації BAS.

Аналіз стану ІС з подальшим вирішенням цієї проблеми. Послуга включає в себе наступні заходи:

1) Спілкування з користувачами стосовно проблем з ІС.

2) Підключення та аналіз технологічного журналу BAS з подіями, які характерні для поточної проблеми.

3) Підключення лічильників продуктивності Performance monitor (Windows), vmstat, proc \ loadavrg - Linux і подальший аналіз з розбором поточних проблем.

4) Знаходження найбільш вразливих місць в конфігурації за технологічним журналу.

5) Замір швидкості виконання операцій за секундоміром через конфігуратор.

6) Аналіз запитів за допомогою SQLProfiler.

7) Оптимізації програмного коду, запиту, бізнес-процесу.

Від 20 до 80 годин

6

Розробка плану та налаштування резервного копіювання інформаційної системи BAS

Послуга включає в себе наступні заходи:

1) Налаштування копіювання в разі використання БД в режимі відновлення «Full» і в режимі «Simple».

2) Написання пакетних скриптів (bat) для автоматичного копіювання і перенесення БД (для файлового варіанту).

Від 2 до 10 годин

7

Відновлення працездатності інформаційної системи BAS після збою

Послуга включає в себе наступні заходи:

1) Відновлення пошкоджених БД, таблиць та ін.

2) Відновлення роботи технологічної платформи BAS, веб-сервера з опублікованими базами, кластера та ін.

3) Перевстановлення технологічної платформи з подальшими рекомендаціями щодо організації правильної роботи.

Від 4 до 14 годин

8

Перенесення інформаційної системи BAS на іншу апаратну (хмарну) платформу

Послуга включає в себе наступні заходи:

1) Перенесення робочої системи в хмарне / апаратне середовище з урахуванням поточних сервісів і бізнес процесів в ІС.

2) Практичні рекомендації з оптимальної топології побудови ІС BAS в хмарі.

3) Рекомендації з налаштування BAS в хмарі з максимальною продуктивністю.

Від 8 до 20 годин

9

Адміністрування системи BAS

Послуга включає в себе наступні заходи:

1) Моніторинг роботи кластера 1С.Практичні рекомендації

2) Моніторинг роботи SQL сервера, Postgree, Oracle, DB2 для платформи 1С.Практичні рекомендації

3) Практичні рекомендації стосовно різних сервісів та інтеграції з ІС.

Від 2 до 12 годин

10

Консультації з вибору майданчика для розміщення 1С:Підприємства за межами організації (хмарні сервіси IaaS, оренда серверів)

1) Оцінка поточної конфігурації, короткий опис вимог до ІТ-інфраструктури

2) Розрахунок параметрів для віртуального середовища (хмарного сервісу)

3) Консультації та рекомендації по існуючих майданчиках і датацентрах

безкоштовно

 

Діагностика і оптимізація систем з кількістю користувачів більше 50

11

Діагностика продуктивності системи включаючи аналіз конфігурації BAS з використанням КВП

Аналіз стану ІС. Послуга включає в себе наступні заходи:

1) Використання інструменту "Центр Управління Продуктивністю", далі «ЦУП» для того, щоб проаналізувати поточні «оперативні і« аналітичні показники». Виявлення проблемних місць і подальше їх усунення.

2) Використання інструменту «Тест Центр» в разі, якщо потрібно протестувати систему, яка в подальшому буде впроваджуватися в продуктивне середовище. Інструмент покаже проблеми паралельності і завантаженості на етапах запуску ІС. Під кожну конфігурацію індивідуально розробляються сценарій тесту і обробки.

3) Підключення стандартного навантажувального тесту «SWT», перевірка завантаженості обладнання при різних налаштуваннях операційної системи.

4) Підключення системи моніторингу «Центр Контролю Якості», яка в активному режимі відображає роботу сервера BAS з графіками, журналами та оповіщенням, показниками пам'яті.

Від 12 до 60 годин

12

Налаштування відмов кластеру сервера BAS

Послуга включає в себе наступні заходи:

1) Налаштування відмовостійкості між двома серверами BAS в межах однієї локальної мережі.

2) Розподіл ролей між двома кластерами.

3) Балансування навантаження.

Від 8 до 16 годин

13

Налаштування продуктивного кластера сервера BAS

Послуга включає в себе наступні заходи:

1) Налаштування параметрів перезапуску робочих процесів сервера BAS.

2) Інтервал перевищення робочої пам'яті.

3) Максимальний обсяг пам'яті робочих процесів та ін.

Рекомендовані параметри за замовчуванням. Дані настройки міняються в разі витоків і більшого споживання пам'яті.

Від 2 до 8 годин

14

Консультації ІТ-фахівців з налаштування та адміністрування систем BAS

1) Рекомендації по організації топології побудови систем 1С:Підприємства.

2) Рекомендації по обслуговуванню кластера BAS.

3) Рекомендації по обслуговуванню SQLServer, Postgree, Oracle, DB2.

4) Рекомендації по інтеграції різних систем з BAS.

5) Рекомендації по обладнанню на задану кількість осіб.

Від 1 до 12 годин