«Управління сільськогосподарським підприємством для України» має низку переваг:
- Типове рішення забезпечує комплексну автоматизацію всіх відділів, що роблять вплив на роботу сільськогосподарського підприємства, за відсутності серйозних змін оргструктури підприємства та існуючих бізнес-процесів, що дозволяє підприємствам мінімізувати витрати на доробку системи.
- У програмному продукті комфортно працюють співробітники різного рівня з чітким поділом праці (агрономи, зоотехніки, обліковці та ін.), що дозволяє отримати реальні оперативні дані для прийняття управлінських рішень.
- Типове рішення дозволяє використовувати РАУЗ (розширену аналітику обліку витрат) — новий механізм обліку собівартості запасів і витрат. Використання РАУЗ дозволяє скоротити час розрахунку собівартості в 6-7 разів; проводити документи «заднім числом» і це не впливає на правильність ведення обліку запасів і витрат; не виконувати ресурсомісткі процедури перепроведения документів перед регламентними операціями закриття періоду.
- Автоматичний розрахунок собівартості забезпечує керівництво достовірною інформацією, чітко видно, з яких саме витрат «виросла» собівартість продукції. Гнучке налаштування звітів дає можливість приймати обґрунтовані рішення на кожному рівні управління компанії — від агронома до керівника.
«Управління сільськогосподарським підприємством для України» дозволяє:
- оперативно аналізувати прямі затрати в розрізі полів, культур, видів робіт, дані про поточне та прогнозоване завантаження сільськогосподарської техніки та структури витрат на її обслуговування;
- побудувати оптимальний бізнес-план, заснований на декількох варіантах розрахунку сівозміни, виробничого циклу тварин та схем фінансування;
- оперативно аналізувати дані про наявність поголів'я тварин за їхніми видами і статево-вікових груп для виявлення потреб в кормах;
- оперативно, на поточний момент часу, оцінювати і аналізувати структуру собівартості вирощування культур або тварин;
- автоматично розподіляти загальновиробничі витрати кожен місяць відповідно до бази розподілу;
- витрати допоміжних виробництв накопичувати протягом року і розподіляти в кінці виробничого циклу на собівартість виробленої сільгосппродукції.
Інструментарій рішення дозволяє фінансовому директору отримати інформацію про прибутковість у розрізі культур, полів, тварин, ферм тощо.
Звіт «Про доходи та видатки»
Звіт «Аналіз рентабельності вирощування культур»
Бухгалтеру — вести достовірний централізований облік в масштабах географічно розподіленого підприємства.
Звіт «Відомість з обліку витрат» Звіт «Про поля і пайовиків»
Головному агроному та головному зоотехнікові — інструмент для оперативного планування діяльності сільськогосподарського підприємства, з можливістю детального аналізу отриманих результатів в різних аналітичних розрізах.
Звіт «Рух ВРХ»
Звіт «Потреба в азоті, фосфорі і калії»
Вартість базової поставки продукту
Назва продукту |
Ціна, грн. |
---|---|
"Управління сільськогосподарським підприємством для України" |
150000 |
Кількість користувача ліцензій розраховується для кожного підприємства окремо відповідно до офіційного прайс-листа САБ.
1. Визначити цілі автоматизації
У фахівців впроваджувального центру CONTO є досвід комплексної автоматизації агропідприємств. Ми готові зустрітися і разом визначити цілі і пріоритети автоматизації. Зазвичай ми проводимо 1-2 зустрічі, в якій беруть участь: фінансовий директор, бухгалтер, головний зоотехнік та інші зацікавлені співробітники зі сторони підприємства, а також консультанти центру впровадження з боку CONTO.
2. Розробити сценарій автоматизації та детальний план-графік робіт з впровадження системи
Для вибору сценарію необхідно передпроектне обстеження: аналіз бізнес-процесів, опитування персоналу тощо. Після цього складається детальний план-графік і сценарій (концепція) майбутньої автоматизації.
3. Навчити користувачів системи
В ході реалізації проектів з автоматизації агропідприємств України, фахівцями центру впровадження CONTO була розроблена спеціальна методика навчання, яка дозволяє користувачам, навіть найпочатковішого рівня, освоїти роботу в системі в найкоротші терміни.
4. Безпосередньо впровадити програмний продукт «УСХПдУ»
В ході впровадження проводиться розробка технічної документації, доробка типової конфігурації «УСХПдУ» відповідно до потреб саме вашого підприємства, проводиться підготовка і передача даних з розрізнених і застарілих програм в централізовану базу.
5. Перехід до експлуатації автоматизованої системи
Проводиться дослідна експлуатація, в ході якої користувачі закріплюють навички, отримані в процесі навчання. Після цього починається промислова експлуатація. Фахівці CONTO супроводжують всі дії користувачів — до закриття звітного періоду в обліковій системі та отримання балансу.
6. Перехід до супроводу проектного рішення
Деякі українські підприємства вирішують проводити автоматизацію агрохолдингу силами власних фахівців. Ми розуміємо, наскільки це непростий шлях, і пропонуємо консультаційні послуги фахівців CONTO на всіх стадіях проекту. Ми можемо допомогти вам:
- Визначити цілі автоматизації
- Обґрунтовано вибрати необхідне програмне забезпечення
- Розробити рекомендації зі створення концепції вирішення
- Допомогти сформувати власну службу підтримки користувачів
- Провести навчання користувачів, а також співробітників підприємства, що беруть участь у впровадженні.
Результати проекту
Підприємство отримує повністю автоматизовані ключові бізнес-процеси, які становлять найбільшу цінність для бізнесу — комплексне управління матеріальними, фінансовими, кадровими ресурсами, виробництвом готової продукції та ін. І, як наслідок, — стає більш конкурентоспроможним, підвищує свою вартість на ринку.
Розроблене рішення, УСХПдУ постійно вдосконалюється фахівцями CONTO, виходячи із завдань вітчизняних агропромислових підприємств. Воно апробовано в реальних умовах і отримало позитивні відгуки наших клієнтів. З деякими прикладами його застосування Ви можете ознайомитися тут у розділі «Реалізовані проекти».